piatok 26. novembra 2010

Že high fashion?

Nuž, nie je všetko zlato, čo sa bliští... Milí módni fajnšmekri, fanatici, fashionisti a "fashionisti", handra z H&M je stále handra z H&M (nitko nehovorí, že to nemôže byť pekná handra), nášivka LANVIN a papierová taštička tomu punc luxusu určite nedodajú.

Tento blog uctieva vkus, poctivú módu a poctivé krajčírstvo (od dedinskej krajčírky až po Y. S. Laurenta). Neuctieva plechové haly, v ktorých keď útla čínska robotníčka neprešije za hodinu 30 šiat, tak dostane ranu bičom. A neuctieva ani rádoby dizajnové oblečenie ušité z viskózy a lacnej bavlny.
Vždy perfektně upravená moderátorka Adela Banášová (30) v Talentmanii měla nápadné žluté šaty, ale s jednou vadou na kráse. Ze šatů trčely nevzhledné nitě od párajícího se lemu. Inu volba na levnou konfekci se někdy nevyplácí!
Ze šatů konfekční značky H&M Adele trčely nitě, které jí poté kostymérky během reklamy přímého přenosu Talentmanie musely odstřihnout, aby to nevypadalo tak nevzhledně. Někdy se prostě nevyplácí sázet na levnou notu. I když jsou šaty ze speciální kolekce, kterou vytvořil francouzský návrhář Lanvin, materiál nebyl moc kvalitní.

A teraz len tak námatkovo trochu skutočnej módy... Že od koho? No od Lanvin. Iná káva, však?

Pre ilustráciu to stačí... A niektorí z vás možno vo výbere obrázkov nájdu aj hlbší význam a pochopia, na čo som nimi poukázal

A na záver: môj blog je vyjadrením môjho názoru. Môžete s ním nesúhlasiť, ale to je zároveň to jediné, čo s ním môžete urobiť.

15 komentárov :

  1. Ja som tušila, že to neostane len pri predchádzajúcom poste ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jé, Jude, tuším nie som jediný, kto ponocuje :D nuž, veru, nezostalo, ale neurobil som to ani náročky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kto kedy povedal, že kolaborácia Lanvin a HM je "high end fashion"?? Veď snáď každému od začiatku bolo jasné, že ide o "high street fashion". Ide o návrh Lanvin a produkciu H&M. Nerozumiem tomu titulu. Či ako to bolo myslené?

    "...keď útla čínska robotníčka neprešije za hodinu 30 šiat, tak dostane ranu bičom." Hihi, tak to asi mala byť sranda.. snáď je každému jasné, že 90% značiek je produkovaných v Ázii a podmienky nie sú vobec také zlé ako opisuješ. Do kelu, snáď si o nás slovákoch vo svete nemyslia, že keď im ako pomerne lacná pracovná sila vyrábame tie autá, tak sme tu týraní a bičovaní?!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No veru. Tiež som sa čudovala, že si ešte tu. Hej, viem, že nie náročky si zase prehovoril. Asi pred hodinou som si čítala tvoje posty a skoro všetky tvoje komenty. Ta drzosť v písaní má niečo do seba.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. k tomuto celému som sa viac menej vyjadril v tomto komente:

    http://mydailyfashionnews.blogspot.com/2010/11/ked-to-milovnici-mody-prehanaju.html?showComment=1290741020573#c3704330042552786637

    nebudem to sem zbytočne kopírovať :) ja myslím, že som to mal do tých príspevkov napísať už dávno a nevznikli by zbytočné nedorozumenia

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Uz mi zacina byt zle! To si tu naozaj niekto mysli, ze spickovy navrhar zabudne zasit saty? SA ZOBUD! asi to tak malo byt nemyslis? Najdem ti miliony siat od roznych svetovych navrharov, ktore maju rozstrapkane kraje, diery, su roztrhane, potrhane, nedokoncene.. nazvi si to ako chces. Ty z toho robis handru, lebo si prajes aby to handra bola. Tak nech, ale tieto posty su uz stupidne a k tvojej chybnej informacii o siti siat v europe som sa uz vyjadrila.. Absolutne vo vsetkom suhlasim s Evou.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. no, tak, v prvom rade, z našej Adelky si neuťahujem ja, ale novinári a to už je čo povedať :D Vieš čo Katka, očividne som ti šliapol na kurie oko, lebo si asi fakt myslíš, že tie handry, čo si si pokupovala, sú od Lanvinu :D nie som to ja, kto tu žije vo svojom svete :D a keď ti môj štýl písania vadí - nechoď sem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vadia mi tvoje nazory a nie tvoj styl pisania. To je rozdiel a budem sem chodit lebo mam pravo vyjadrit svoj nazor s niecim s cim nesuhlasim.

    A obhajujes sa niecim o com pise bulvar ? :) Teraz si ma fakt dostal. Pretoze ten pise okomkolvek cokolvek. Takze to vobec nie je co povedat. mna vsak mrzi to, ze bulvar sa stava z tvojho blogu. Ja neobhajujem seba. Ak si si to nevsimol vzdy sa zapajam do kontroverznych diskusii.

    A po dalsie s chalanom ktory mi tvrdi, ze kolekciu Lanvin si bude moct kludne vyskusat o dva tyzdne, ktory tvrdi, ze drahe znacky siju svoj tovar vyhradne v Europe a ktory sa tu prezentjue tym, ze material na kolekciu Lanvin a HM bol nekvalitny... Tak slova takehoto chalana/blogera.. hadam nemozem brat vazne.. Obzvlast, ked sa obhana bulvarom.. :) Len tak ďalej...

    OdpovedaťOdstrániť
  9. táto debata nevedie nikam, pretože ty si vôbec nepochopila zmysel tých článkov... pozri, ja to chápem, keby som bol z toho nákupu natešený tak ako ty, aj mňa by HROZNE sralo, keby som si potom niekde prečítal, ako to oblečenie niekto zhadzuje... ale to je snáď môj problém, nie tvoj

    a zatiaľ si jediná, ktorá to nepochopila a podľa mňa ani nepochopíš...

    Eva totiž píše úplne o inom a hlavne s chladnou hlavou, čo tebe zjavne nejde

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nie ja, ale evidentne ty nechápeš moje komentáre. A toto je môj posledný komentár k tejto téme. A ešte raz. Môj názor sa v žiadnom prípade nezakladá na tom, či som alebo nie som nadšená zo svojho nákupu.

    Nevieš obhájiť svoje názory, a preto útočíš na mňa.. To už je naozaj úbohé.
    Čau

    OdpovedaťOdstrániť
  11. no to ma podrž, a kde som na teba zaútočil? :)

    nie ja som ten, kto nerešpektuje názor iného :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Počúvajte. Tak ma teraz napadlo. Oboch vás pozývam na varené vínko. Hm? :) Nemusíte sa tam rozprávať :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Berry Napoleon:mozno vtipne ze ked to neni nositelne 30r.tak nekvalita ale ako sa mi nosia niektore veci mojej babky:)
    k veci:vcera som o tom pisala clanok,o tomto blogu som este nevedela...bola som v H&M a skuala nejake saty,pozrela na tie ,,od Lanvina" a skoro odpadla ked som videla tie nite a kvalitu tych latok.mimochoom prave tieto zlte som si chcela kupit:/i tak nemali

    OdpovedaťOdstrániť