utorok 30. novembra 2010

O hnusných nechtoch. (Snáď) naposledy

Už ma to nebaví. Nebaví ma čítať maily typu "ty hnusný parchant, ubližuješ ženám!" alebo dokonca "tieto tvoje príspevky sa dajú kvalifikovať ako trestný čin ohovárania!", ani diskusné príspevky typu "ty debil, vôbec tomu nerozumieš!". Ja viem, ono je to ťažké, keď si konečne niekto na slovenskom internete dovolil otvoriť hubu a vykričať vám do ksichtu pravdu. Že gélové/akrylové nechty sú hnusnohnusnehnusný humus a že vy, ktoré ich tvoríte, ste netalentované nány bez štipky súdnosti a vkusu a že za tieto vaše výtvory by ste mali aspoň mesiac upratovať zastávky MHD po celej Bratislave.

A preto (snáď) naposledy: ja nepotrebujem a ani nechcem vedieť nič o tom, ako sa tvoria tieto vaše gélové paznechty; mne stačí, že keď ich vidím, tak by som najradšej na mieste vyvracal aj zvyšky minulotýždňového obeda a dal vás, milé nechtárky, na hranici upáliť za prznenie ženskosti. Neunúvajte sa a nesnažte sa ma akokoľvek presviedčať, atakovať, strašiť a čo ja viem čo ešte. Buď sem nelozte, alebo sa konečne spamätajte a začnite sa venovať niečomu zmysluplnému.

Obuváky:

Keď sa spojí viac humusu do jedného celku: chlpaté ruky, zlý make-up, zlá farba na vlasy, no a celkovo keď žena proste vyzerá ako šmudla:

Platí charakteristika napísaná vyššie + seksi červené pery:

Juuu áááár d déééénsink kvíííííííííín:

Versace to nezachráni:

Ružový panter?

Lec gou tu d didžina

Vzdávam to, pri pohľade na visiaci prívesok som zomrel...

13 komentárov :

  1. toto je nechutneeeeeeeeeeeee!nech si kto chce co chce hovori a nazyva to umenim alebo akym grcom toto je fakt nechutneeeeeeeeeeeeeeee!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vybral si nepodarene, tieto su fakt otrasne. No videl som aj nechty velmi pekne urobene, doladene ku outfitu, ale aj ku osobnosti a poviem, ze to bolo fakt pekne. Pacilo sa mi to.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tie dve tety vyzerajú ako ukrajinské "nechtové dizajnééééérky", a za tie ohavy na rukách by si zaslúžili 10 rokov v gulagoch na Sibíri
    Ale Patrik má tiež pravdu, umelé nechty sa dajú pekne spraviť, pokiaľ majú primeranú dĺžku a farbu. Len škoda že je málo takých slečien, ktoré by ich vedeli spraviť.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Len im daj Alex, pravdu hovoríš, tak neviem prečo ťa za to kritizujú. Aha, vlastne viem. Lebo toto naše malé konzervatívne Slovensko pravdu prijať nevie ...
    A umelé nechty sú poväčšinou hnus aj keď je pravda, že už aj ja som videla pár pekných.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ešte v úplne prvom článku o gélových nechtoch som uviedol aj príklady, ktoré sa mi páčia :) to na margo toho, aby to nevyzeralo, že len neobjektívne kritizujem :) avšak hľadať pre každý článok o nechtoch aj prijateľné príklady, to je bohužiaľ z môjho pohľadu nemožné, pretože na nájdenie jedného pozitívneho príkladu potrebujem toľko času ako na zozbieranie všetkých gélových hnusov sveta dokopy... ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. hneď po tomto článku som si prečítala ja prvé dva, ktoré sa zaoberali gélovými nechtami ... slzy mi doteraz tečú od smiechu ... maj gád, čo si budeme hovoriť, si dobrý :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. daj im!!

    http://brigittbelle.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. trosku mimo, ale ja som minule v buse sledovala slecnu ktora sa takymito seksi nechtikmi snazila pisat na touchscreene, a neuveritelne som sa na tom bavila dobrych desat minut kym som nevystupila, gelove nechty tohto typu su ciste zlo, a pritom je to sama o sebe taka nevinna zalezitost...

    OdpovedaťOdstrániť
  9. iii, niekto ta musel riadne nasrat :))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Fuu, tak tieto nechtiská sú docela masaker. Temnota, nevkus, gýč až dekadencia.) Ale dajú sa aj pekne a vkusne spraviť.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. no, ja som kedysi tiez mala gelove nechty. Ale bez toho predlzenia v tvare lopatky. Bol to iba cisto gel na mojich vlastnych kratkych nechtoch. Bol v tenkej vrstve a mala som to preto, lebo som robila pracu v skole, ktora mi dost moje vlastne nechty ponicila. Potrebovala som rychlo s tym volaco spravit. A nikoho by nenapadlo, ze nie su celkom prave...
    Toto co si tu dal je skutocne ale humus :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ono najhorsie je na tom to ze to maju aj kadernicky a kozmeicky...to je potom kvalitna praca:(

    OdpovedaťOdstrániť