piatok 19. novembra 2010

Decembrový americký InStyle sa celý trbliece

Gýč? No a čo! Na Vianoce super! :D Mne sa to páči, kiežby sa český InStyle inšpiroval! ;) Na obálke country speváčka Carrie Underwood. V článku nájdete aj druhú verziu obálky, ktorá je decentnejšia.

4 komentáre :

  1. mne sa to tiez paci
    ja som ako straka :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aj ja :D škoda, že my to nemôžeme nosiť... tak si to aspoň vybíjam na bytových doplnkoch - teraz idú Vianoce, takže mám žatvu :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Trochu mensia mohla byt na tom obrazku, ale je to pekne, neni prilis co kecat :) Aj ked nerozumiem... Ktory InStyle to je? Pride mi to take nezvycajne...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. decembrové číslo amerického instyle

    inak ked sa lepšie pozriete na obálku, zistíte, že šaty sú evidentne pridávané dodatočne

    OdpovedaťOdstrániť