streda 17. novembra 2010

Čarovné Vianoce s Louis Vuitton

Či sa nám to páči alebo nie, vianočný čas sa pomaly blíži. Reklamy v televízii na čele s bukekela Dedem nám to vtĺkajú do hlavy každých 5 minút. A hoci počasie pripomína skôr blížiacu sa jar než zimu, mestá i nákupné centrá sa pomaličky menia na vianočný svet. Veď aj Bratislavské vianočné trhy sa tento rok začínajú skôr - už 19. 11.! A hoci prvá zmienka o Vianociach padla na tomto blogu v súvislosti s veľkým testom parfumových noviniek, intenzívnejšie sa typom na vianočné darčeky začnem venovať od dneška. A začínam tak trochu (respektívne trochu dosť☺) nadnesene - rovno svetom toho najvyššieho luxusu.

Neviete čo s peniazmi? Ľahká pomoc! Vaše Vianoce môžu byť tento rok skutočne luxusné. Čo by ste povedali na originálne vianočné ozdoby s logom Louis Vuitton? A keď myslím originálne, tak doslova - každá kolekcia sa robí exkluzívne na objednávku. Cenou sa nezaťažujme, šplhá sa do astronomických výšok... ;) Za objednávkou netreba chodiť ďaleko, vybavia vám ju aj v pražskom či viedenskom butiku. Na výber máte jednu ozdobu v koženej monogramovej krabičke (neobmedzené množstvo) alebo exkluzívny kufor s celou ozdobnou kolekciou (minulý rok značka vyrobila len 5 exemplárov). V galérii nájdete aj ďalšie darčeky LV z kolekcie Noel 2010.

Čarovné Vianoce s Louis Vuitton

3 komentáre :

  1. Nevadilo by mi mat doma nic z toho tu hore :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pri predstave, že môj vianočný stromček by mohol byť ozdobený tými krásnymi dekoráciami od Vuittona sa mi až podlamujú kolená :D ale čo sa týka jeho kožených vecí, hlavne s klasickým monogramom, tak tie u mňa nemajú šancu... jednoducho sú podľa mňa hnusné 0:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tuzim po klasickom kufriku od LV , takom mensom aby som si ho mohla zobrat do lietadla...snad sa mi niekedy ten sen splni..:D
    http://vidabellafashion.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť