štvrtok, 21. októbra 2010

Nová vôňa Versace Vanitas

Na zadnom prebale aktuálneho Woman Magazínu ma zaujala reklama na novú vôňu od značky Versace s názvom Vanitas. Nakoľko som o nej nikdy nepočul (a to mám vo vôňach prehľad), hneď som si ju dal vyhľadať cez google a na moje prekvapenie - nič. O tejto novinke sa jednoducho zatiaľ nikde nepíše. Nie je známe jej zloženie ani žiadne iné detaily. Trochu ma to prekvapilo, ale pravdepodobne ide len o prvú lastovičku kampane, ktorá sa čoskoro začne. Pri pohľade na ukážku kampane si totiž trúfam odhadnúť, že Versace bude chcieť z tejto vôňe urobiť hit tohtoročných Vianoc.
23. 10. AKTUALIZOVANÉ O OFICIÁLNE ÚDAJE

Nová dámska vôňa Versace Vanitas stelesňuje krásu a pýchu zároveň. Pripomína nadpozemský cit a vzrušujúce dotyky. Vznáša sa v ovzduší a jej príťažlivé čaro preniká zmyslami, ktoré ju menia na niečo úžasne skutočné. Od teraz bude najženskejšou časťou vášho ja: Vanitas.

Názov Versace Vanitas
Dizajnová kolekcia Vanitas vyjadruje ženskosť. Versace a Vanitas tvoria históriu a odhaľujú podstatu značky: návrhy, farby a predstavy. Jemné a spletité línie dopĺňajú tlačené motívy a výnimočné dekorácie. Vanitas reprezentuje pravý štýl značky Versace.
Vôňa Versace Vanitas
Parfumovaná voda Versace Vanitas zjednocuje čisté elementy, zvolené na základe harmónie. Intenzívnu a rozkošnú gardéniu, doplnenú akordmi limetky a frézie, zahaľujú zmyselné tóny cédrového dreva a fazuliek tonky. „Predstavte si jemne orosené lupienky gardénie, kvetu, ktorého krása sa slovami nedá opísať. Tieto emócie dokážu vyjadriť len citlivé dotyky. Zložky pochádzajúce z talianskeho Stredomoria sa snúbia s kvetom gardénie a vnášajú do vône eleganciu, hrejivosť a autentickosť.“ Dora Baghriche-Arnaud, parfumérka
Flakón vône Versace Vanitas
Balenie vône je rovnako exkluzívne ako haute-couture z ateliéru Versace. Subtílne línie zlatej dekorácie pripomínajú odhalené ženské plece a pretekajú cez priehľadné telo flakónu, pričom zjemňujú jeho tvary a evokujú podmanivú ženskosť. Jednoduchý priehľadný uzáver skrášľuje zlatý doplnok, na ktorom je vygravírovaný list brečtanu.
Balenie
Zlaté vonkajšie balenie, ktoré rovnako zdobí motív brečtanu, verne kopíruje nezvyčajný tvar flakónu. Modernosť a klasiku spája kontrast lesklého a matného zlata. Vystupujúce čierne logo u
prostred dodáva baleniu dotyk elegantnej ženskosti a energie.

Môj dodatok:
WomensWearDaily tiež informuje, že vôňa by mala byť drahšia než doterajšie vône značky Versace. Nuž, očividne je to pravda, posúďte sami (a to sa jedná o ceny eshopu):
30 ml parfémovaná voda: 46 eur
50 ml parfémovaná voda: 69 eur
100 ml parfémovaná voda: 89 eur
200 ml sprchový gel: 33 eur
200 ml telové mlieko: 40 eur


Sorry, ale na to, že sa jedná o značku Versace, sú tie ceny mimoriadne prehnané... 89 eur za 100 ml (a to sa bavíme o eshope, vo FAnn si určite ešte o dosť priplatíte) si môže dovoliť Chanel alebo Dior, ale nie Versace...

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára