utorok 25. januára 2011

Dostane Sex v meste 2 Zlatú malinu?

Update 28.1.: okrem nominácie v kategórii Njahorší film je toho oveľa viac: hlavné hrdinky Sarah Jessica Parker, Kim Cattrall, Kristin Davis a Cynthia Nixon boli ako celok nominované v kategórii najhoršia herečka, Liza Minnelli bola nominovaná v kategórii najhoršia herečka vo vedľajšej úlohe, celý herecký súbor Sexu v meste 2 bol nominovaný v kategórii najhorší pár, Michael Patrick King bol nominovaný v kategórii najhorší režisér, film bol nominovaný v kategórii najhorší scenár a samozrejme v kategórii Najhorší prequel, remake, rip-off alebo sequel.

Aby som bol úprimný, neprekvapilo by ma to. Sex v meste 2 bola obyčajná zliapanina bez deja a bez náznaku myšlienky, ktorá jasne vzbudzovala dojem, že vznikla len preto, aby sa prostredníctvom nej odprezentovalo čo najviac značiek. Jednoducho jeden veľký product placement a nebyť práv vtipných momentov a pár vydarených kostýmov, Zlatú malinu, na ktorú bol pred pár dňami nominovaný, by som mu prisúdil zaručene (a zaslúžene).

Lenže! Medzi ostatnými nominovanými filmami sú Posledný vládca vetra, Lov na exmanželku, Zatmenie a Vampires Suck. A tak musím byť spravodlivý a konštatovať, že medzi touto spoločnosťou Sex v meste 2 stále vyznieva ako klenot kinematografie a ak mu porota prisúdi Zlatú malinu, bude to podľa mňa nespravodlivé. Uvidíme... Rozhodne sa koncom februára.

5 komentárov :

  1. Mne osobne sa viac pacila dvojka ako jednotka.lebo jednotka taka emotivna...a ja radsej taku oddychovku. Cize za mna,dvojka bola v pohode

    OdpovedaťOdstrániť
  2. bolo to také, že som si sadla so kina a vizuálne som sa kochala 2 hodiny ... aj to občas treba :)
    ale hej, prelomový film to nebol ani náhodou ...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mňa prekvapilo, že filmy,ktoré boli pomerne dosť úspešné sú nominované...Sex v meste 2, ako to tu dievčatá už napísali bol pastvou pre oči, taká oddychovka bez nejakej hlbokej myšlienky. :D
    http://emmaknowsall.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Je to oddych a mne sa pacil ten film, takze malina-nemalina...neriesim, aj tak to budem pozerat kazdu chvilu kym sa neomrzi!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nesuhlasim s tym, ze by mal Sex ziskat Malinu... nemyslim si, ze by bol "hodny" tohto ocenenia.
    No ale, zas Maliny beriem s rezervou....
    Napriklad nesuhlasim ani s nominaciou Vampire Suck, ano viem, je to hovadina,(videl som to) no treba to brat z toho pohladu, ze to je parodia a vsetky postavy a vsetko okolo je tomu aj prisposobene.
    Zaver- Zlata Malina je podla mna blbost. :D

    OdpovedaťOdstrániť