piatok 28. januára 2011

Chcete voňat ako mangová zmrzlina? Kúpte si Escadu

Tak sa mi to konečne podarilo - konečne som sa dostal do parfumérie! A čo som našiel? Namiesto veľkých očakávaní, že nájdem aspoň 3 novinky, na mňa čakala len nová letná Escada, o ktorej som už na mojom blogu písal. Nič to, občas sa treba uspokojiť aj s málom, respektívne čo sa Escady týka, tak by som to prirovnal k omrvinkám... A tak som zobral do jednej ruky malú papierovú kartičku s logom Escada (lepšie ako nešikovné tenké pásiky FAnn), do druhej flakón Taj Sunset a skúška mohla začať.

Najskôr oficiálne zloženie:
Hlava: mango alphonso, nektarinky, červený pomaranč
Srdce: vodné kvety, maliny, malajské jablko
Základ: kokos, santalové drevo, pižmo

A teraz trochu oficiálnych reklamných rečičiek:
Taj Sunset je nová energická vôňa značky ESCADA, ktorá vychádza v limitovanej letnej edícii. Taj Sunset je v poradí už devätnásta vôňa úspešnej štýlovej línie vôní ESCADA. Pripomína magické chvíle tanca na malebných plážach v Goi. Predstavte si čistučký biely piesok, hojdajúce sa palmy a voňavý morský vánok, ktorý s príchodom súmraku prebúdza vášne. Rozpálenou a pokojnou plážou sa ozývajú tóny pohodovej hudby, ktorá unáša pestrofarebné skupiny nadšencov z celého sveta v ústrety letnej noci plnej rozkoše a hedonizmu. Svieža vôňa Taj Sunset je postavená na ovocno-kvetinovej štruktúre, ktorá preslávila vône ESCADA. Kontrast exotických ovocných tónov a zmyselných tropických akordov predstavuje energický, pôžitkársky a ľudský postoj k životu. Vône ESCADA vždy patrili medzi najtrendovejšie. Vôňa Taj Sunset obsahuje všetky dôležité štýlové prvky, vďaka ktorým sa môže stať jednou z najobľúbenejších vôní nasledujúceho leta. Decentné línie flakónu a lesklý kovový uzáver s logom ESCADA vyjadrujú elegantný, moderný a ženský štýl.

A môže začať recenzia:
Ja keď čítam tie hlúposti, tak sa mi trochu dvíha tlak. Energická? Morský vánok? Svieža??? Zmyselná? Vône Escada medzi najtrendovejšími??????? Milá Escada, načo sa ty hraješ? Je neuveriteľné, že už po 19.-krát ti ľudia sú schopní zožrať tú istú pesničku. Rok čo rok varí Escada takmer identický lepkavý sirup, ktorý prelieva do rovnakých flakónov rozličných farieb. Čakať niečo iné je naivita. Taj Sunset je mango, na ktoré ste položili kopček smotanovo-kokosovej zmrzliny. Zabudnite na ostatné zložky, jednoducho tam nie sú, snáď trochu toho pižma v základe ako fixátor. Mango je proste mango - lepkavé, nezameniteľné, sladké. Ten kokosový krém to je len taký zamatový doplnok, ktoré mango trochu uhládza a zmatňuje. Nutno dodať, že veľa vôní, v ktorých je cítiť takmer čisté mango, nenájdete, preto ak vás vôňa manga láka, Taj Sunset určite skúste. Ale berte na vedomie nasledovné: letné limitky od Escady nie sú žiadne svieže vône, nechápem, ako ich niekto môže nazvať sviežimi. Sú to sladké a v teple lepkavé vône, zmes ovocných nektárov v plnej kráse. Nie sú zvodné, nie sú sexy, nezvádzajú, nikomu nepobláznia hlavu. Čo sa mňa týka, viem si predstaviť, že takto vonia sprchový gél, pena do kúpeľa, osviežovač vzduchu či prostriedok na umývanie riadu. Ale NIE toaletná voda. Ak použijete Escadu, nebudete sexy zvodná cica, budete lapačka ôs, včiel a ostatného hmyzu. Ale vkus je subjektívny a niekomu sa takéto vône jednoducho páčia. Fajn, to by bolo v poriadku, Escada jednoducho cieli na špecifickú skupinu zákazníčok, avšak čo nemožno brať subjektívne, to sú ceny týchto limitiek. Ak nejaká vôňa vonia ako sirup z Tesca, je nehorázne, že si za ňu niekto vypýta 68 eur za 100 ml. Za takú cenu sa už predávajú vône od Diora či Chanel, a to je skutočne iná trieda. Choďte do drogérie, vyskúšajte vône od Adidas či Love Trap a dostanete to isté, lenže za zlomok ceny. Verte mi.

Ak Taj Sunset vyskúšate, budem rád, ak napíšete svoje dojmy.

3 komentáre :

  1. už len z toho balenia mi je zle ...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Michelka, ja som si pozrel tvoj blog, máš tam uvedené práve ako najobľúbenejšie vône Escada - moje písanie o Escadách neber tak, že ich pokladám za odpad, žumpu a neviem čo ešte ;) to, aké vône kto nosí, je čisto len jeho vec, ak ťa to náhodou urazilo, čo verím, že nie, tak sa na tieto moje reči proste vykašli ;)

    ja Escadam, presnejšie letným edíciám (ostatné vône tejto značky, najmä tie z pred niekoľkých rokov, sú zväčša veľmi dobré a vydarené), vyčítam ich premrštenú cenu vzhľadom k nulovej kvalite a originalite...

    to, čo urobí Taj Sunset za 60 eur, urobí aj taký Adidas Tropical Passion za dve české stovky...

    takže asi tak

    OdpovedaťOdstrániť