nedeľa 5. decembra 2010

Čarovné Vianoce s Burberry

Pred časom som vám predstavil vianočnú kolekciu Louis Vuitton. LV však nie je jediná značka, ktorá vytvorila špeciálnu kolekciu doplnkov na oslavu Vianoc 2010; takúto kolekciu každoročne navrhuje aj anglická značka Burberry, ktorá tento rok stavila na výrazné farby spojené s tradičným tartanovým vzorom. Pánska kolekcia sa naopak nesie v tmavých farnách a vyznačuje sa jednoduchosťou a praktickosťou.

Dámska kolekcia:

Pánska kolekcia:

4 komentáre :

  1. No sa tu prave strasne nadchynam :) A z akehosi dovodu ma prave najviac zaujali tie dazdniky a ta ohrievacia flasa ;-) (ci ako sa to vola po slovensky?).
    No ale povedz: Nekupil by si to uz len kvoli tomu prekrasnemu baleniu? :)

    xxx
    -M-

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňa sa tie farebné kabelky vôbec nepáčia, vyzerajú dosť lacno :)))) Ostatné veci sú úplne v pohode :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no ja by som to asi pokúpil všetko... tie farby ma doslova uchvátili, čo na tom, žeby som tie kabelky prirodzene že nenosil - ale krásne by sa na ne pekne rad za radom pozeralo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tá pánska kolekcia je prenádherná !!!

    OdpovedaťOdstrániť