piatok 17. septembra 2010

Pozdrav zo slnečného Talianska

Niekto si z krajín, ktoré navštívi, nosí typické suveníry, ja si nosím časopisy... Tentokrát som si ich však nepriniesol ja, ale priniesla mi ich kamoška, ktorá sa vrátila z letnej brigády z talianskeho Limone. Hneď mám lepší deň! :)

510 stranový septembrový 3D VOGUE:
+ 400 stranová príloha VOGUE Gioiello (šperky)
+ 170 stranová príloha VOGUE Haute Couture
+ 40 stranová príloha VOGUE New Talents

 430 stranový septembrový Flair:

400 stranový septembrový GLAMOUR:
+ 150 stranová príloha GLAMOUR Accesori

570 stranovú septembrovú MARIE CLAIRE:
+ 120 stranová príloha MC Shopping
+ 150 stranová príloha MC Enfants

No a keď už som fotil, tak som cvakol aj ďalšie zahraničné úlovky: americký a americký septembrový VOGUE a septembrovú chorvátsku ELLE s módnou prílohou :) A teraz budem mesiac jesť len vrecúškové polievky. ;)

10 komentárov :

  1. editoriál s rihannou z elle poznám naspamäť... od začiatku do konca a späť... čo už, keď je človek na niekoho evidentne zaťažený x)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. fííha...tak sa nebudeš nudiť najbližší mesiac:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Foly a možno nebudem najbližší mesiac ani nič jesť :D ako Carrie Bradshaw, ktorá si niekedy kúpila Vogue namiesto večere, lebo cítila, že ju zasýti viac :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tíííško slintám na obrazovku svojho laptopu!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. lucas nechci vedieť nad čím (alebo kým???) ja slintám :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. hahaha! nechci aby som zapustil do toho svoju fantáziu! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. radšej nie, ešte ma zatvoria za poburovanie módnej verejnosti!!! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ty vole, kedy to citas? ja som si kupila 36O stranovy vogue asi pred mesiacom a pol a stale ho nemam precitany .. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. nestíham čítať ani české a slovenské 0:-) dnes som kúpil nemecký GQ Style a z nemčiny neviem ani pol slova :D ale vcelku dobre mi to cvičí angličtinu, aj keď novinárska angličtina je trochu špecifická

    OdpovedaťOdstrániť