streda 8. septembra 2010

Aj americký VOGUE má na októbrovej titulke jar

Čo sa to deje? To je teraz in, stylovať sa v októbri ako v apríli? Ak áno, tak plánujem byť túto jeseň veľmi out... Na obálke je Carey Mulligan (sorry, ale netuším, kto to je...). Fotogravoval Peter Lindbergh.

 

4 komentáre :

  1. Dnes som bola s kamarátkou v OC a čudovala sa, že prečo sú všade "mŕtve farby", t.j. fialová, hnedá, čierna atď. Musela som ju trošku upozorniť, že haloooooo wake up veď už je jeseň :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no chvalabohu, že je tu jeseň, mne už farby pomaličky lezú na nervy... ;D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja celkovo moc výrazné farby nemusím, okrem červenej, pre mňa sú naj čierna, biela, béžová, zlatá, hnedá a sivá. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. chvala bohu za jesen :D este tyzdne leto a ma trafi :D a to by si mali uvedomit aj zeny ktore stoja za titulkami magazinov. CHCEME JESEN :D

    OdpovedaťOdstrániť