skvelá?ani nie..
Tejto zene neviem prist na chut.. rovnako ako heidi klum..
Nasilu sa chce podobať na Brigitte Bardot. Bazaar sa výberom trápnych tém snaží konkurovať Cosmopolitanu.
Bazaar Cosmopolitanu rozhodne konkurovať nechce, okrem toho, že oba časopisy majú úplne inú čitateľskú skupinu je tu jeden ešte podstatnejší faktor - oba časopisy majú rovnakého vlastníka
Bazaar a Cosmopolitan mi svojimi článkami pripomínajú skôr príručku sexu ako magazín o móde, túto vec majú určite spoločnú.
cosmopolitan je takými článkami preslávený a práve preto je to celosvetovo najpredávanejší magazín
skvelá?ani nie..
OdpovedaťOdstrániťTejto zene neviem prist na chut.. rovnako ako heidi klum..
OdpovedaťOdstrániťNasilu sa chce podobať na Brigitte Bardot. Bazaar sa výberom trápnych tém snaží konkurovať Cosmopolitanu.
OdpovedaťOdstrániťBazaar Cosmopolitanu rozhodne konkurovať nechce, okrem toho, že oba časopisy majú úplne inú čitateľskú skupinu je tu jeden ešte podstatnejší faktor - oba časopisy majú rovnakého vlastníka
OdpovedaťOdstrániťBazaar a Cosmopolitan mi svojimi článkami pripomínajú skôr príručku sexu ako magazín o móde, túto vec majú určite spoločnú.
OdpovedaťOdstrániťcosmopolitan je takými článkami preslávený a práve preto je to celosvetovo najpredávanejší magazín
OdpovedaťOdstrániť