sobota 28. augusta 2010

Už aj VOGUE je 3D. V Taliansku

Prosím vás, kedy vlastne začala táto 3D mánia? S príchodom filmu Avatar do kín? Alebo kedy vlastne? Poviem vám, mne už lezie pekne na nervy. A keď sa na túto, podľa mňa absurdnú, vlnu pridalo aj VOGUE, tak na tomto svete už skutočne nie je všetko s kostolným poriadkom.

Žasnem nad tým, ako rýchlo ľudí zláka niečo, čo má v skutočnosti od dokonalosti ešte veľmi ďaleko a ide len o šikovný marketingový ťah ako z ľudí vytiahnuť peniaze (vstupenky na 3D filmy sú drahšie, nie?). Nejeden filmový kritik už potvrdil, že v súčasnosti je 3D zobrazovanie v plienkach a slúži akurát tak na pokazenie očí a nie na prežitie komfortného zážitku pri sledovaní filmu.

Ale to nevadí - ľudí to zaujíma, a tak na 3D vlnu naskočili aj printové médiá. Dokonca aj k nám už táto móda dorazila, keď počas jedného týždňa vychádzal Nový čas s 3D obrázkami, ktoré ste si mohli pozrieť cez pribalené lacné papierové okuliare. Mali ste možnosť vyskúšať si to? Ja áno a doteraz sa pamätám ako sa mi krútila hlava... No a teraz zhrešilo aj talianske VOGUE.






Pri pohľade na titulku ma však okrem otrasného 3D lomenia farieb znechucuje viac vecí. Odkiaľ pre boha Miranda Kerr vyliezla? Z bubna sušiarne na prádlo? Ako inak si vysvetliť jej "účes"? Česi na to majú veľmi pekný výraz: jak jsem vstala, tak jsem šla. Titulok na obálke hlása "vízia ženskosti" - no ďakujem pekne, ak sa má ženskosť uberať týmto smerom.

A ďalšia vec: rozhodne nie som zástancom bezhlavého retušovania a vyhladzovania pleti pomocou PhotoShopu, ale nezdá sa vám jej pleť divná? Mne áno - buď je spotená, alebo ju postriekali rozprašovačom na zvlhčovanie vzduchu.

Ale aby som len nekritizoval: jej psík Frankie je rozkošný a podľa môjho názoru sa len vďaka nemu dostal tento záber až na obálku.

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára