sobota 28. augusta 2010

O tomto blogu (Alias obligátny príspevok na začiatok)

Nuž, ako len začať... Aj vám sa zdá, že najťažšie je napísať podobný príspevok na úvod? Nebudem teda hneď na začiatok písať žiadne traktáty ani výlevy a začnem radšej pekne zhurta.

Ako už z názvu blogu vyplýva, mojou vášňou a každodenným potešením je móda a všetko s ňou spojené. Milujem listovanie lesklých stránok módnych magazínov a rád si všímam, čo majú oblečené ľudia v mojom okolí. Moje oči plesajú, keď vidia pekný outfit a ronia krvavé slzy, keď vidia tú (úprimne - oveľa početnejšiu) pohromu na našich uliciach. Napriek tomu na tomto blogu nenájdete medzi blogermi tak obľúbenú "street fashion". Túto oblasť prenechám iným. Koniec-koncov, na blogspote je vás neúrekom. Nenájdete tu ani moje vlastné módne kreácie. Z jednoduchého dôvodu: nemám čas fotiť sa ;)

No ale mal by som sa vrátiť k tomu, čo tu nájdete. Nuž, nájdete tu môj pohľad na všetko, čo ma práve zaujalo. Nebude to primárne len móda a veci s ňou spojené, ale napríklad aj novinky zo šoubiznisu a médií, recenzie či upútavky na knihy, hudbu, nové parfumy a iné kozmetické výrobky. A občas aj nejaký ten výlev mojej duše (verím, že vám to nebude vadiť).

Na záver pár slov k štýlu môjho písania. Môj jazyk je ostrý. Irónia a sarkazmus sú moji dlhoroční a nerozluční priatelia. Nedávam si servítku pred ústa, ale určite nekritizujem prvoplánovo a nekonštruktívne. Tichom humbuk neprekričíš a keď sa niekto dooblieka ako divá sviňa, tak mu to treba otvorene povedať, lebo inak ho určite Duch Svätý sám neosvieti. Preto verím, že sa občas pri čítaní mojich článkov aj zasmejete - to bude pre mňa skutočná pocta.

Dizajn tohto blogu sa samozrejme ešte stále vyvíja, ospravedlňte preto možné časté výmeny backgroundu či farieb, stále hľadám najschodnejšiu cestu.

Komentáre sú tu pre vás. Nadšene ich očakávam, nech už budú akékoľvek!

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára