utorok 15. marca 2011

Kozmetika OLAY (opäť) na Slovensku

Kozmetika OLAY, ktorú si slovenské spotrebiteľky môžu pamätať ako Oil of Olaz alebo jednoducho Olaz, sa vracia na náš trh! V súčasnosti však už ako kozmetická jednotka v USA, Anglicku a v Číne. Najmä v USA je kozmetika OLAY mimoriadne obľúbená a každý z vás, kto vlastní niektoré číslo amerického VOGUE, v ňom určite nájde nejednu reklamu tohto kozmetického gigantu. Za pomerne prívetivé ceny (krémy do 11 eur, protivrásková starostlivosť do 16 eur, čistiace prípravky do 5 eur...) ju od 1. 4. 2011 kúpite exkluzívne vo FAnn, neskôr by sa mala značka dostať aj do viac rozšírených reťazcov.

7 komentárov :

  1. Tak toto ma nesmierne potešilo. Vďaka za skvelú správu :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ako, extra dovod na radost nevidim... okrem toho, ze maju masivnu kampan a "priaznive ceny", su to s prepacenim standardne drogerkove chemicke ..... (nechcem byt sprosta), preplnene parabenmi, silokonmi a inymi lakocinkami :(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. keďže som o te značke veľmi nepočula, vyrábajú aj dekoratívnu kozmetiku?
    inak sa teším, že tu je ďalšia kozmetická značka ... aj keby len tak na oživenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. aj ja sa z toho teším :) lebo podľa toho, čo som čítala z amerických vydaní časopisov, tak ako fakt majú skvelé rady výrobkov, kt. nezruinujú a pritom účinkujú :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. áno, objektívne treba povedať, že táto značka býva často kritizovaná za "neprírodné" zloženie, lenže odsudzovať ju za to nemožno, nie je jediná na svete... kozmetika za podobné ceny bohužiaľ nemôže byť "eko"...

    má aj dekoratívnu kozmetiku, ale pokiaľ viem, tá by k nám mala prísť až časom

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Sranda, u nas sa este stale volaju Oil of Olaz, aspon myslim. Raz som skusala, ale nenadchli ma.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. to sú zvyšky, Oil of Olaz sa nevolajú už roky ;)

    OdpovedaťOdstrániť