pondelok 11. augusta 2014

ELLE September/Září 2014: Klára Issová

No ja sa radšej nebudem vyjadrovať... Je to tak nechutná obálka, že nenachádzam slová! A z tejto osoby, z ktorej sa zjavne stáva niečo ako "nová Geislerová", už mám pekne dlho vyrážky! A darček je tiež vrchol - plátená mini kozmetická taška, ktorá bola prvýkrát ako darček odhadujem tak pred 7 rokmi a odvtedy ju na Slovensko dokola pribaľujú (trápne!!!), vzorka séra a očného krému Vichy Idéalia. Budúce číslo bude tradičná "módna biblia" - viac ako 340 strán (čo mi ale zase nepripadá až tak veľa...)

5 komentárov :

  1. fúú tak toto nie.. 70. roky :/ Ktovie ,aký je obsah časopisu , ale keďže minimálne 70% úspechu čísla je práve v titulke, tak toto sa mi veľmi nepodarilo :( na Elle veeľmi slabé

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hadam najskaredsia obalka aku som kedy videla..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ... týmto číslom som ELLE po 20 rokoch prestala definitívne kupovať..... asi som zostarla a ELLE som prestala rozumieť....

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ale ved ja neviem kto to je :D povedzte mi niekto, nech mam lepsi rozhlad :)

    OdpovedaťOdstrániť