pondelok, 1. októbra 2012

Centrál otvoria 18. októbra

Bratislava bude mať čoskoro ďalšie rozsiahle nákupné centrum. Developerská spoločnosť Immocap totiž na 18.10. naplánovala otvorenie Centrálu vyrastajúceho už niekoľko rokov na mieste bývalých rovnomenných kúpeľov na Trnavskom Mýte. Otvorenie sprevádza aj reklamná kampaň, ktorá nejaký čas beží najmä formou bilbordov. Centrál spravuje spoločnosť ECE, ktorá stojí napríklad za Olympiou Brno, Galeriou Vaňkovka či pražskými Arkádami Pankrác.

Centrum prináša 36-tisíc štvorcových metrov obchodnej plochy, z ktorých je dnes prenajatých približne 90 percent. Potraviny zastúpi Billa, kníhkupectvo Panta Rhei, drogériu DM a športové potreby Exisport a Adidas. Medzi najväčšie lákadlá bude bezpochyby patriť obrovská Zara a Gant, obuv Aldo či premiérové značky ako Lju Jo, U.S. Polo Assn, Palmers, Scandinavia či Original Marines a priamo do mesta sa dostanú aj Pull&Bear, Bershka a Stradivarius. Nebudú samozrejme chýbať ani stálice ako New Yorker, C&A, Takko, Tally Weil, Mango, Camaieu, Bepon, Intimissimi či Triumph. Luxusnejší segment zastúpi napríklad premiérová Marella či Tezenis a Calzedonia. Obuv a galantériu prinesú CCC, Humanic, Reno, Geox, Salamander či Reshoes, krásu zastúpia Marionnaud, Fann, Manufaktura, Yves Rocher a L´Occitane. Do Centrálu sa zatiaľ nechystajú H&M, Marks&Specner či Peek&Cloppenburg a ani pobočky zahraničných parfumérií ako Douglass či Sephora.

Okrem obchodov tu bude aj fitnes centrum Golem s 25-metrovým bazénom, wellnes svet, detský kútik a najmä voľne prístupný zelený park na streche centra. Súčasťou bude aj 4-hviezdičkový hotel nemeckej siete Lindner s 230 izbami a na jar 2013 bude na najvyššom poschodí veže otvorený luxusný Sky Bar.

10 komentárov :

  1. pre mňa totál zbytočnosť, dúfala som aspoň v Sephoru...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja som dúfal, bohužiaľ, Sephora sa k nám vrátiť nechce, pritom na našom trhu veľmi chýba

      Odstrániť
  2. fiha, som si myslela, ze tam budu iba kancelarie, ale toto je lepsie :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. uf! trošku závidím, u nás je len jedno veľké nákupné centrum a už to mám tam tak všetko okukané, že tam nemám ani chuť chodiť :P okrem toho o niektorých značkách tam stále môžeme len snívať :/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. úplne zbytočné, nechápem z akých dôvodov sa tvoria nové obchodné centrá a ponúkajú stále tie isté obchody s tým istým tovarom, nič zaujímavé.
    forever21, topshop...niečo zaujímavejšie, alebo aj ta sephora by bola vynikajúca.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne presne f21 & topshop, to by tu malo byť, nie dalšie zbytočne obchody, ktore už su v BA minimalne raz.

      Odstrániť
    2. presne suhlas nejake nove znacky topshop jednoznacne ja by som privitala aj douglas+sephora len tie ceny by mali byt normalne nie predrazene ako rit:D

      Odstrániť
  5. dúfala som že ten Forever21 by tu mohol byť..ach že sa čudujem

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To iste, stale na jedno kopyto. Aj pri otvoreni Eurovei som dufala v ine znacky a nastalo velke sklamanie. Teraz znova. Uplne zbytocne. Je to na skok od Polusu... Aupark na skok od Eurovei. Zvacsa uprednostnujem Avion a veru Centrum ma v oktobri nezlaka. Jedine, ze by som mala mega volneho casu, ktory by som potrebovala "zabit".

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Eurovea priniesla nové značky alebo vlajkové lode už známych značiek, avšak postupne začali jednak redukovať prevádzky alebo rovno odchádzať... niet sa čo diviť, Eurovea je na svoje pomery večne takpovediac vymretá, Polus ten je už bohužiaľ dosť za zenitom a ak sa nespamätá, konkurencia Centrálu ho úplne dorazí

      Odstrániť