Slovač sa opäť raz prejavila... Už sa zo Slovenska spakovala Sephora, teraz sa k nej pridáva aj lokálna pobočka luxusnej nikovej parfumérie Le Parfum & Le Chic, ktorej pobočka v bratislavskej Eurovey už pár dní zíva prázdnotou. Parfumoví fajnšmekri si rovno môžu hodiť slučku, zase budú odkázaní na internet alebo na viedenskú pobočku, ak v nich zahorí túžba okúsiť krásy luxusnej nikovej parfumérie... Je veľmi smutné, že Slovákom stačí len FAnn alias najhoršia parfuméria na svete, prípadne o čosi lepšia Marionnaud... :(
štvrtok 12. januára 2012
Prihlásiť na odber:
Zverejniť komentáre
(
Atom
)
No, trochu pribrzdi, dobre? Slovac sa prejavila... Nuz, Bratislava nie je Pariz. Dalo sa cakat (neviem, ake predstavy mali majitelia obchodu), ze podobny koncept s podobnymi cenami tu jednoducho nema sancu prezit, obzvlast nie v tejto situacii. Skutocni fajnsmekri si cestu k tym svojim vonam najdu aj tak. Kamenny obchod s tymto typom tovaru je dnes luxus, ktory dokaze uzivit len podstatne vacsi trh, ako je Bratislava a prilahle okolie.
OdpovedaťOdstrániťtak aby sme si celu vec ujasnili,pricinou ,, zaniku obchodu,, alebo,, neprezitie obchodu,,ako to valate nebol ani nedostatok zakaznikov ani nizke trzby ale viac menej sa zasa ako vzdy presadila na Slovensku korupcia...nakolko nastupcom,ktory obchod prebrali vyliezli oci prave na priestor ,,Le parfum Le chic,,a tym,ze podplatili koruptneho sviniara dosiahli to co dosiahli....dufam,ze uz konecne skoncia tie nezmyselne diskusie o luxuse a vysokych cenach,kazdy rozhodne sam za seba na co ma a na co nie a do coho svoje peniaze investuje....
Odstrániťtržby ani ceny neboli problém... majiteľka držala ceny veľmi nízko, často na úrovni internetového predaja, zákazníkov takisto zase tak málo nebolo, niekedy sa človek diví, na kom všetkom cíti Parfumérie General či Montale
OdpovedaťOdstrániťs majiteľkou sa poznám a viem, že mala veľmi realistické očakávania, v ďaka kontaktom aj podporu v médiách
No dobre, tak potom kde vlastne vznikol problem? Preco koncia?
OdpovedaťOdstrániťJo a este k tym cenam...suhlasim, ze ceny neboli nijak nadhodnotene VZHLADOM K SORTIMENTU OBCHODU, ale tak porovnaj si ceny beznej komercnej produkcie s nikovkami, skratka vacsina sa uspokoji so svojim Bossom za 30 Eur, pre niekoho je aj to privela, staci nejaka drogerkova voda za 15...
OdpovedaťOdstrániťvraj tam boli problémy s nájmom, ale Slováci to všeobecne neocenili, zákazníci síce boli, ale čakalo sa viac... no a práve to čo píšeš je smutné, že je to proste opäť raz lajdácky prístup "načo niečo viac"
OdpovedaťOdstrániťtak ale čo čakáš, keď ľudia nemajú peniaze... a preto radšej si kúpia ja neviem topánky alebo oblečenie ako drahší parfém.... mne sa tá predajňa veľmi páčila, ale tiež nebudem vyskakovať, keď na to nemám a sú dôležitejšie veci ako investícia do parfémov... aspoň pre mňa.... takže si nemyslím, že je to o lajdáckosti, ale o rozmyslení si, čo je pre teba prioritné... Ja by som osobne tam neočakávala mladšie baby, ale skôr zrelé ženy s vycibreným vkusom, fajnovejším nosom a lepším príjmom....
OdpovedaťOdstrániťMate pravdu, to nie je o tom ze Slovaci nechcu vonat ale o tom ze 200 az 4000 euro za parfem da iba magor, alebo clovek s mesacnym prijmom 2000 eur, ktoremu ostane vela penazi po splateni vsetkych podstatnych veci pre zivot...a taky tu kolko je?!
OdpovedaťOdstrániťSom velmi sklamana, ze skoncili:( Okrem kvalitnych voni, tu boli dostupne modne vychytavky svetovych znaciek. Ale pocula som, ze budu mat webshop. Neviete, ci je to pravda?
OdpovedaťOdstrániťJe mi veľmi ľúto že takúto predajnu nevieme oceniť natoľko aby sa udržala ako kamenný obhocd :( Značka ako AMOUAGE patrí medzi moje top a vidím že budem odkázana na zahraničie... naozaj škoda naozajstné vône sa u nas už predávať nebudu...
OdpovedaťOdstrániťvelmi ma mrzi,ze skoncili,hoci moj prijem neprevysuje 2000 € ale potrpim si na kvalitny parfem hoc stoji aj 200 €.Vona casto tvori vnimanie sveta okolo nas a ja povazujem za dost podstatnu vec,ako clovek voni.Preto mi je luto predajne Le Chic,,,
OdpovedaťOdstrániť