utorok, 8. februára 2011

Český InTouch končí

Československý mediálny trh zasiahla ďalšia rana. České vydavateľstvo Bauer Media sa rozhodlo ukončiť vydávanie svetoznámeho gossip dvojtýždenníka InTouch. Náš mediálny trh tak prichádza o značku, ktorá je pojmom napríklad aj v USA, kde smelo konkuruje slávnemu týždenníku People.

Priznám sa, mrzí ma to. InTouch bol jediný celebritný časopis, ktorý som čítal pravidelne a rád. Medzinárodné zázemie na ňom bolo jasne vidieť - časopis mal skvelú grafickú úpravu, prinášal fotky, ktoré nikde inde v žiadnom podradnom bulváre typu STAR nenájdete, o celebritách písal s vtipným nadhľadom a jeho módne stránky takisto neboli zlé. A hlavne: bol len a iba a jedine o svetových celebritách, na jeho stránkach sa nikdy nepretŕčali naše alebo české akože celebritky, ktoré majú viac sebavedomia než všetky Hollywoodske hviezdy dokopy... Za InTouch mi bude skutočne smutno! :(

Posledné číslo je 03/2011, ktoré je ešte do zajtra v predaji:

Oficiálne vyhlásenie:
K 31. 01. 2011 ukončila společnost Bauer Media vydávání společenského čtrnáctideníku InTouch, jeho posledním vydáním je číslo 3/2011. Časopis InTouch během své dvouleté existence nenaplnil očekávání vydavatele. Potvrdilo se, že i přes uznávanou nadnárodní značku a vysoce profesionální zpracování tento časopis nenašel v českých podmínkách dostatečně širokou cílovou skupinu čtenářů.

7 komentárov :

  1. Ach to je hrozna škoda InTouch bol môj obľúbení časopis ...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som ho necitala, ale to, ze konci ma az tak neprekvapuje, vacsinu ludi nezaujimaju taketo casopisy, maju radsej ,,hviezdy" domacej pody. Skoda, ze konci, dalsi znak toho, ze mozme len snivat o svetovych platkoch v nasich stankoch. Lebo nikto tu nechce nic vydat!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je už v prdeli, toto bol časopis presne podľa môjho gusta, pretože ja na Slovensku absolútne žiadnu "celebritu" neevidujem. Je mi z nich zle. Vždy ma viac bavili klebety o zahraničných celebritách.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. áno timbo, je to totálne v prdeli :( jednoducho na našom trhu nemôže prežiť nič iné okrem hnusov typu STAR a Rytmus života :(

    OdpovedaťOdstrániť
  5. aha, takže naďalej sme nútení čítať stále dokola o Martinke ... no super

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nemam nic proti casopisu In Touch, ale par poznamok
    1. v USA nekonkuruje People ani zdaleka. People preda jeden vytlacok v tri a pol miliona kopiach, In Touch ledva milion.
    2. v USA vyzera obsah casopisu trochu inak a tiez sa do neho dostavaju hlavne tretotriedne celebrity, ucastnici roznych reality sou, televizne osobnosti... do Europy sa vybera len ten obsah, ktory je relevantny miestnym citatelom, takze celebrity svetovych mien
    3. In Touch je v USA pokladany za menej hodnotny bulvar ako napriklad People. People robi skutocne rozhovory s celebritami, ma vela exkluzivnych fotiek a pravdiveho materialu, zatial co casopisy ako Star, US Weekly, In Touch a pod. pisu len spekulacie.
    aj napriek tomu si myslim, ze je skoda, ze na slovensku a v cechach prestava vychadzat, pretoze aj ked obsah mozno pokrivkava, forma a profesionalne spracovanie je nieco, co sa slovenski bulvarni novinari mozu ucit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. konkurencia je jasne vymedzený pojem - pred príchodom InTouch sa People darilo oveľa lepšie... iste, medzi americkým a našim InTouch sú rozdiely, ale to neuberá nič na kvalite českej edície

    OdpovedaťOdstrániť