nedeľa 2. januára 2011

PF 2011

Lepšie troškou neskôr ako nikdy... ;) Do nového roku vám prajem, aby bol po každej stránke lepší ako ten predchádzajúci a aby vás počas neho postretlo čo najmenej problémov a prekážok. A ešte si dovolím jedno súkromné prianie: viac módy alebo aspoň estetického cítenia v slovenskách uliciach! ;)

Chcel by som vám tiež poďakovať za priazeň. Keď som v auguste zakladal tento blog, neveril som, že bude mať výraznejší úspech... Čísla a odozva ma však každodenne presviedčajú o opaku. Ďakujem vám! Bez vás by tento blog nemal žiadny zmysel! Ďakujem tiež tým, pre ktorých je blog miestom na prezentáciu ich videnia módy a krásy, pretože ma svojimi outfitmi či vlastnoručne vyrobenými šperkami nenechávajú na pochybách, že krása a estetično žijú aj na Slovensku.

2 komentáre :

  1. Alex tebe tiež všetko dobré do Nového roka, aby ťa sarkazmus a ironické vyrývanie neopúšťalo a samozrejme veľa úspechov a inšpirácie v blogovaní :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Len to naj do nového roku :) A znovu pripájam prosbu o nepozastavovanie sarkastických článkov :)

    OdpovedaťOdstrániť