nedeľa, 29. júla 2012

VOGUE bude opäť The Biggest Issue Ever

Žeby sa do v dnešnej dobe zložitého sveta tlačených médií vracal život (=peniaze)? No, minimálne v prípade exkluzívnych módnych magazínov asi svitá na lepšie časy. Americký VOGUE ohlásil, že tohtoročné septembrové vydanie bude opäť The Biggest Issue Ever. Isté je, že v ňom nájdete 638 strán reklamy, čo je 13% nárast oproti minulému roku, ale stále je to o dosť menej, než počet reklamných strán v doterajšom The Biggest Issue zo septembra 2007, ktoré ich obsahovalo rovných 727 (a celkový počet strán bol 840). Je teda zrejmé, že Vogue tento rok k rekordu oveľa výraznejšie pomôže samotný obsah časopisu - a to treba oceniť! ;) Ak ešte náhodou neviete, kto bude na jeho obálke, tak vám môžem prezradiť, že to bude Lady GaGa a ostáva teda len dúfať, že obálku najhrubšieho časopisu v histórii nebude hyzdiť nejaká prehnaná GaGa kreácia, ako to už v prípade tejto celebrity býva zvykom...

To však nie je jediný printový rekord. Najhrubšie číslo v histórii bude mať v septembri aj britský VOGUE, ktorý už dokonca aj odhalil obálku, na ktorej podľa mnohých kritikov nie príliš vydarene hviezdi modelka Karlie Kloss, časopis sa však nezmieňuje o počte strán, ale prehnané číslo nečakajte, odhadujem to tak na niečo cez 500 strán.

A môžeme pokračovať ďalej. Rekord si totiž tento rok "odbije" aj americká ELLE s Katy Perry na obálke, ktorá získala "pre seba" 400 reklamných strán, takže celkový počet odhadujem na niečo cez 600.

Ostatné časopisy síce nesľubujú najhrubšie čísla v histórii, ale takisto hlásia nárast počtu inzertných strán - tak napríklad americký septembrový Bazaar s Gwen Stefani na obálke si polepší medziročne o 17% na 360 inzertných strán, septembrová americká Marie Claire s Miley Cyrus na obálke dokonca zlomila svoj rekord a bude mať doteraz najväčší počet 237 reklamných strán. O pár percent si polepšil aj americký InStyle s Jennifer Lopez, ktorý bude mať 440 reklamných strán.

Naopak, niektorým časopisom sa až tak nedarilo, sem patrí napríklad Vanity Fair, ktorý nepatrne spadol na 225 reklamných strán, Glamour s Victoriou Beckham si pohoršil o 16% na 205 reklamných strán, W s Penelope Cruz stratil 4% a skončí tak na 246 reklamných stranách, no a napokon Lucky s Evou Longoria stratil pomerne výrazných 26% a skončil tak na 136 stranách. Cosmopolitan zatiaľ o počte reklamných strán neinformoval, ale ak by vás to zaujímalo, na jeho obálke bude Lucy Hale.

Podľa mojich informácií svitá na lepšie časy aj našim "československým" magazínom, takže sa máme na čo tešiť.

Tak čo, necháte sa zlákať ku kúpe niektorého (alebo aj viacerých) The Biggest Issue Ever? ;)

7 komentárov :

  1. len vogue americky,kde bude gaga a aj to kvoli nej :D neviem,na slovensku je to dost predrazene,vyhodit zan 14€ mi je dost luto no..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja myslím, že bude stáť viac ako len 14 € keďže bude mať viac strán a ide o niečo výnimočné...uvidím, možno sa nechám zlákať.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ... čím výnimočné? Počtom reklamných strán? Ach dievčatá... kedy vás začne zaujímať aj obsah čísla. Česká ELLE už dávno nemá tú hodnotu, akú mala pri H.K.F... Běhounková z toho urobila lacný reklamný plátok... kde sú tie časy.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja si chcem časopisy čítať, nie pozerať na pekne nafotené reklamy na veci, na ktoré asi nikdy nenašetrím :(

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja si kupujem americké Vogue každý marec a september, pekne si vždy doplním moje modelkovské zbierky s kampaňami :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dnes to už aj ja tak robím... kedysi som kupoval každé číslo, ale keď začali neúnosne zvyšovať cenu, usúdil som, že je to absolútne vyhadzovanie peňazí

      Odstrániť
    2. Ja si časopisy vždy kupujem len podľa toho či sú v nich moje obľúbené modelky, no a keďže v americkom Vogue je stále asi tak 5 rovnakých modeliek tak si ho kupujem len dvakrát za rok, ale jednoznačne je najlepšie francúzske Vogue :)

      Odstrániť