Nie, nebojte sa, slávne návrhárske duo sa ani nerozpadá, ani nadobro neruší svoju značku. Končí iba dostupnejšia línia D&G určená mladým zákazníkom. Návrhári sa odteraz chcú plne sústrediť len na tvorbu a propagáciu svojej hlavnej línie Dolce&Gabbana.
Rozumný človek však vie, že za všetkým sa, ako inak, skrývajú peniaze. Odevný priemysel je v Taliansku neoddeliteľnou súčasťou národnej ekonomiky a v dnešných časoch, keď aj vďaka u nás medializovaným správam iste každý vie, že talianska ekonomika sa potáca na hrane bankrotu, sa zíde každý cent. S príchodom krízy sa veľká časť bonitnej zákazníckej obce začala sústreďovať len na výsostne luxusné značky a odevné línie, ktoré okrem módneho potešenia predstavujú aj rozumnú investíciu, tieto parametre však neustále sa meniaca kolekcia pre mladých spĺňať nedokáže. O nižšej kvalite a remeselnom spracovaní nehovoriac.
Línia D&G sa tak po 17 rokoch (uvedená bola prvýkrát v roku 1994) lúči s módnym svetom kolekciou navrhnutou pre jar/leto 2012. Spolu s ňou okrem oblečenia prirodzene zanikne aj línia slnečných okuliarov, spodného prádla či vôní. Poslednými uvedenými vôňami by mali byť 2 prírastky do tzv. tarotovej kolekcie. Mladí zákazníci a milovníci línie D&G však úplne smútiť nemusia. Podľa oficiálnych vyjadrení by sa odteraz v línii Dolce&Gabbana malo objavovať aj niekoľko modelov určených mladšej cieľovej skupine. Otázne je, za aké ceny... ;)
myslis ze sa tym padom zbavime aj DG opaskov v trzniciach? :D
OdpovedaťOdstrániťtak to pochybujem :D
OdpovedaťOdstrániť