utorok 8. februára 2011

LA FEMME Marec 2011: Lenka Šoóšová

K výberu osoby na obálku sa nevyjadrujem (niežeby som mal niečo proti Lenke, ale poznáte môj názor na nezmyselné pchanie Sloveniek na obálky módnych časopisov...). Ako darček dostanete krém na ruky značky Kamill. Snažím sa spočítať, koľko krémom na ruky z časopisov už mám: asi tak 20,  alebo aj 150... Ale snaha redakcie sa cení. ;)

Český InTouch končí

Československý mediálny trh zasiahla ďalšia rana. České vydavateľstvo Bauer Media sa rozhodlo ukončiť vydávanie svetoznámeho gossip dvojtýždenníka InTouch. Náš mediálny trh tak prichádza o značku, ktorá je pojmom napríklad aj v USA, kde smelo konkuruje slávnemu týždenníku People.

Priznám sa, mrzí ma to. InTouch bol jediný celebritný časopis, ktorý som čítal pravidelne a rád. Medzinárodné zázemie na ňom bolo jasne vidieť - časopis mal skvelú grafickú úpravu, prinášal fotky, ktoré nikde inde v žiadnom podradnom bulváre typu STAR nenájdete, o celebritách písal s vtipným nadhľadom a jeho módne stránky takisto neboli zlé. A hlavne: bol len a iba a jedine o svetových celebritách, na jeho stránkach sa nikdy nepretŕčali naše alebo české akože celebritky, ktoré majú viac sebavedomia než všetky Hollywoodske hviezdy dokopy... Za InTouch mi bude skutočne smutno! :(

Posledné číslo je 03/2011, ktoré je ešte do zajtra v predaji:

Oficiálne vyhlásenie:
K 31. 01. 2011 ukončila společnost Bauer Media vydávání společenského čtrnáctideníku InTouch, jeho posledním vydáním je číslo 3/2011. Časopis InTouch během své dvouleté existence nenaplnil očekávání vydavatele. Potvrdilo se, že i přes uznávanou nadnárodní značku a vysoce profesionální zpracování tento časopis nenašel v českých podmínkách dostatečně širokou cílovou skupinu čtenářů.

Harper's Bazaar Marec 2011: Nicole Kidman

Táto obálka mi vyčarila úsmev na tvári svojou sviežosťou. Stačí sa na ňu pozrieť a hneď cítim závan jari! :) Tradične býva k veľkému formátu marcového čísla pribalená aj pánska módna príloha, ktorá sa však na Slovensku nepredáva.

piatok 4. februára 2011

Topí sa sneh? Vytiahnite trekovky!

Všade na svete slúži trekingová resp. treková obuv na toto:
Trekové boty jsou vhodné pro nejrůznější outdoorové aktivity, využijete je při rodinných procházkách i vysokohorské turistice. Nízké modely pro běžné nošení a do lehkého terénu Vám poskytnou dostatečnou oporu při lehké a střední turistice a volnočasových aktivitách. Pánská, dámská i dětská vysoká treková obuv s oporou kotníku je vhodná i pro střední a vyšší zátěž a náročnější venkovní aktivity.
 
Na Slovensku slúži trekingová resp. treková obuv na toto:
Všeobecne použiteľná obuv všade a vždy. Výborná do mesta, do parku, do školy, do nákupného centra, pomaly aj na pohreb. Do tepla, do zimy, do vlhka, do sucha, všade sa hodí, všetko znesie, dobre sa nosí, je pohodlná a vôbec, načo sa s tým zbytočne zaoberať, kúpte si trekovky a bude vám hej - o večné a hlavne univerzálne topánky máte postarané.

A potom to dopadá napr. takto (po kliknutí sa fotka zväčší na originál, fotené dnes poobede v BA):

streda 2. februára 2011

Magazine Covers 3

Vogue Paris February 2011: Lara Stone

Vogue Turkey February 2011: Paris Hilton

Vogue Brasil February 2011: Adriana Lima
 
Vogue Italia February 2011: Candice Swanepoel
 
 Vanity Fair March 2011: The Hollywood Issue
Na obálke sú všetci, ktorí budú mať niečo dočinenia s tohtoročnými Oscarmi, samozrejme na čele s Anne Hathaway a Jakeom Gyllenhaalom

Dve ženy od HUGO BOSS

Tak nejak sa mi zdá, že v týchto dňoch nie je o čom písať... Časopisy tesne na začiatku mesiaca nevychádzajú, v móde sa nič svetoborné nedeje, dokonca na net neunikli žiadne intímne fotky nejakej celebrity... Lenže blog pri živote udržovať treba, a tak si znovu niečo zrecenzujeme.

A keď už je aktuálne obdobie tak trošku o ničom, aj dnes recenzované vône sa budú niesť v znamení   nemastnej-neslanej nudy. Alebo ak chcete, tak v znamení absolútnej nekonfliktnosti. Ba čo viac, nazval by som to samotnou esenciou nekonfliktnosti a univerzálnosti. Budeme sa totiž "rozprávať" o dvoch ženských vôňach značky HUGO BOSS, ktoré hádam všetci poznáme, všetci sme už niekedy skúšali a dievčatá ich možno kedysi, keď boli malé, kradli mamám z toaletného stolíka a hrali sa s nimi na dospelé dámy. Koncom
90. rokov a krátko po roku 2000 boli totiž obe tieto vône na Slovensku (spolu s ich pánskymi ekvivalentmi) abnormálne rozšírené a vlastne doteraz sú bežnou výbavou nejednej slovenskej ženy bez rozdielu veku a spoločenského postavenia. Sú to vône Hugo Woman a Boss Woman.