pondelok 13. augusta 2012

ELLE September 2012: Mila Kunis

6 komentárov :

  1. Mám pocit, že Mila na mňa vybehne i z konzervy, keď otvorím, je všade... nie, že by nebola pekná, ale ja mám pocit, že je fakt už všade :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hej ludia potrebujem pomoc ak si chcem predplatit na slovensku poslu mi aj tu zehlicku na vlasy co je teraz ako darcek ?? a budu mi posielat aj darceky tie s logom ked som zo slovenska? pls help diki uvazujem o predplatnom ale bez tej zehlicky do tho nejdem...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, pokiaľ ešte stíhaš termín predplatného a nevyčerpal sa počet, tak ti žehličku pošlú, rovnako ti budú posielať aj darčeky s logom ELLE, ale až vtedy, keď budú v predaji aj na Slovensku, nie súbežne s predajom v ČR, občas tiež pošlú predplatiteľom nejaký darček navyše, ale väčšinou to býva takisto len "logový" darček z predchádzajúcich čísel

      za seba môžem povedať, že predplatné ELLE sa oplatí

      Odstrániť
  3. aha diki a kde na sr sa da objednat a ako zistim ten stav ci este su zehlicky?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. treba zavolat na cisla, ktoru su v casopise, alebo skus hladat aj na stranke burdamedia.cz

      Odstrániť