utorok 10. januára 2012

EVA Február 2012: Hana Jiříčková

7 komentárov :

  1. Jééj..ide z toho radosť:) páči sa mi

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no mne to naopak prde ako titulka z roku 2002. neviem čo majú s tou sivou...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mne tá obálka pripadá vzhľadom k tomu, že na obálke je Hana, silne mimo... keď mám na obálke modelku, ukážem ju v plnej kráse v dizajnových handrách "nalomenú" do nejakej typickej krkolomnej pózy a nie iba jej vyškerenú tvár s detským účesom

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vôôbec ale vôbec nepáči.. mohla mať už aspoň radšej "rozviate" vlasy

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pekné :) konečne poriadny úsmev ale tá šedá to je fakt divné....

    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mne sa paci, uz ma nebavia tie tvare bez vyrazu, ked som ju videla v stanku tak som sa normalne pousmiala, upne na mna vplyva pozitivne a v tomto pocasi je to ako zablesk slnka

    OdpovedaťOdstrániť