sobota 13. novembra 2010

Swarovski už aj pre mužov

Málokedy moje srdce tak zaplesalo, ako keď sa dozvedelo, že u Swarovského sa konečne zobudili a uvedomili si, že svet pánskych šperkov nekončí u manžetových gombíkov. Na sezónu jar/leto 2011 si pre mužov značka pripravila úplne prvú ucelenú kolekciu pánskych šperkov a doplnkov. A hoci nie som milovníkom šperkov, pretože mi "zavadzajú", novej kolekcii budem asi ťažko odolávať. Prinášam vám malú ochutnávku z tejto prvej pánskej kolekcie, ktorá by sa mala predávať aj u nás už od skorej jari 2011. Ceny ešte nie sú známe, ale mali by sa pohybovať v strednej hladine.
Kolekcia je rozdelená do 8 podkolekcií, pričom každá z nich je tvorená šperkami trochu iného štýlu. Kto by však čakal ligotavé cetky a bohato kryštálmi vykladané gýče, je na omyle. Kolekcia je výsostne konzervatívna, elegantná a maskulínna, jej cieľom je zaujať všetkých mužov bez rozdielu spoločenského postavenia či sexuálnej orientácie. Je veľká škoda, že túto kolekciu nepustili do predaja už na predvianočný trh, určite by to bola hitovka.

Podkolekcia Nigthfall je tvorená najmä koženými doplnkami - peňaženky, púzdro na vizitky či náramky.
Podkolekcia Newton je inšpirovaná stavbárstvom a stavebnými materiálmi, a to hlavne skrutkami, cvokmi či klincami.
Podkolekcia New England je inšpirovaná univerzitnými odznakmi a v nej jedinej nájdeme aj farby, a to červenú, zelenú či temne modrú.
V podkolekcii Nevada nájdeme hádam najvýraznejší kus celej kolekcie, a to masívny oceľový náramok z kryštálmi vysádzanou krokodílou hlavou. Aj ostatné kúsky tejto kolekcie sú inšpirované krokodílom, resp. krokodílou kožou.
Podkolekcia Nano Crown opäť využíva krásu kože, tentokrát v podobe prepletaného náramku a retiazky.
V podkolekcii Mooncarbon ide hlavne o materiál - ako už názov napovedá, šperky sú vyrobené zo vzácnych karbónových vláken, ktoré pri tvorbe šperkov využíva aj samotná značka Louis Vuitton.
Podkolekcia Cuff Links obsahuje, ako už napovedá sám názov, manžetové gombíky. Tentokrát vo veľmi luxusnej podobe.
A na záver jedna dizajnovka pre fajnšmekrov: podkolekcia Iconic obsahuje len jeden jediný element, a to masívny šedastý keramický prsteň odolný voči akémukoľvek poškriabaniu.

6 komentárov :

  1. pekne pekne....aaaale mne staci "bižúúú" :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. alex, predbehol si ma!!! :P tiež som o tom čítal pred pár dňami na invogue... náramok s krokodílom môže byť, aj keď, neviem kam by som ho nosil :D :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja to mám z WWD :) ja uvažujem o tom kruhovom náramku

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pre metrošov dobré:D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. fuj, odmietam sa považovať za metrosexuála :D

    OdpovedaťOdstrániť